I want a Change.....in my hair.



/ / ph1 & ph2 - me who put together collage of pictures from weheartit / / ph3 - me with my blond ends / /

Bloggar ofta (duktig) nu när jag har tid haha men det här är inställt så kommer vara uppe när jag är på/är på väg till gymmet tror jag! Men jag vill göra något annorlunda med mitt hår! Nu, nu, nu! Ah, vill typ ha ombre fast jag hade blonda toppar för inte så länge sen... Tror jag gör något liknande i sommar men först måste jag klippa mig och låta håret växa ganska långt....Tror jag gör det snart eftersom mina toppar börjar lida...

I blog often now that I have the time haha but this will be up when I'm on / on my way to the gym, I think! But I want to do something different with my hair! Now, now, now! Ah, to have some kind of ombre though I had blonde ends before, not so long ago ... I think i will do something similar in the summer, but first I need to cut my hair and let the hair grow pretty long .... I think I'll do it soon because my ends begin to suffer ...
Love, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar