Good Morning Sunshines ♥




Vaknade upp och höll på med min iPad (ny standard) sen gick jag ner för att göra frukost. Shit vad jag är mätt orkar inte mer mår typ illa....Hahaha men älskar att börja dagen med en bra frukost! Nu ska jag bara vänta lite på att maten ska komma ner hahahaha så jag kan träna, kör ett gympass nu på morgonen och sen kommer jag hem pluggar men sen blir det tjejkväll hos Bästavännen så mysigt! 

Woke up and went on with my iPad (new standard) then I went down to make breakfast. Shit I am full can not take it feel kinda bad .... Hahaha but love to start the day with a good breakfast! Now I'll just wait for the food to come down hahahaha so I can work out, go to the gym and then I  will come home to studdy but  later I am going to have a girls' night with my best friend, So cozy!
Love, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar