My Wants Right now

1. Den här super fina somriga toppen från Zara vill jag gärna ha hängandes i garderoben.

2. Tänk er Chanel espadrilles på fötterna med bruna ben i sommar...Mmm, funderar om de är värda att spara pengar till...

3. Jag trodde det var vår igår men när jag vaknade imorse var allt täckt med snö igen, då skulle jag inte tacka nej till en jacka som liknar denna.

4. Jag har velat ha ett par boyfriend jeans i över ett år nu men jag har fortfarande inte köpt några. Just nu fungerar pappa jeans fint fint som det.

//

1. This super nice summery top from Zara, I would love to have it hanging in my closet.

2. Imagine Chanel espadrilles on your feet with tanned legs in the summer ... Mmm, thinking if they are worth saving up money for ...

3. I thought it was spring yesterday but when I woke up this morning, everything was covered with snow again, then I would not turn down a jacket similar to this one.

4. I've wanted a pair of boyfriend jeans for over a year now but I still have not bought any. Right now my dads jeans works just fine.

// E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar