Nytt Koncept på bloggen!


hello finisar! jag har inte bloggat på ett tag fast jag har haft helt okej internet men jag har tänkt lite om bloggen när jag varit här i USA och jag har kommit till fram till att jag ska ha ett nytt konceptet på min blogg. Ganska likt som den är nu.

Jag hade tänkt mig att eftersom jag vill ha kvar mitt bloggnamn "happyteenfashion" så tänkte jag på lite idéer om det. Jag har nu då bestämt mig att istället för att vara en blogg med en del text och bara bilder på mig, tänkte jag mixa upp det! Jag tänkte ha ganska så lite text som det går, fast går de bra för bloggen kanske jag börjar skriva mer text. Men kortfattat och bra :) Jag tänkte blanda bilder med tonåringar som jag tycker har bra stil tillsammans med mina outfitsbilder och kanske lite inspo och blandat. väldigt likt en tumblr faktiskt men jag vill kanske ha en eget namn som "happyteenfashion.com " eller liknande! Blir det inge bra så kanske jag byter tillbaka till den så kallade "vanliga" slags bloggningen. Men vi får se vad som händer i framtiden!

Jag är sjukt taggad över det hör projektet som jag kommer jobba med under sommaren! Tillsammans med ett par andra grejer dessutom så ska jag flytta och få en valp. En del kommer hända och har hänt och jag hoppas att alla har en bra sommar!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar