morning on the Balcony

Sitter här på balkongen klockan är snart halv nio på morgonen här och jag har varit vaken sen 5.... Typiskt mig behöver inte så jätte mycket sömn och vaknar alltid tidigt utan att somna om. Så jag sitter här i min nya VS morgonrock och har lekt lite med min dator och lärt känna den här på balkongen med lite musik från Demi Lovatos nya album. En del av utsikten ser ni ovan. Tror jag ska lägga upp bilder från universal i nästa inlägg. Vi kom hem döda igår haha, det var otroligt kul! 

Sitting here on the balcony it is nearly half past nine in the morning here and I've been awake since 5 .... Typically me I do not really need much sleep and always wake up early. As I sit here in my new VS robe and have played a bit with my computer and got to know it on the balcony with some music from Demi Lovato's new album. Some of my view you can see above. Think I'll post photos from universal in the next post. We came home dead yesterday haha, it was incredibly fun!

Hugs// E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar