Macbook Air


Förlåt för en hemsk uppdatering bara att jag har haft en del att göra och har en liten del kvar. Jag har en dag kvar på praon och sen ska jag skriva en uppsats om min prao som ska in imorgon, jag måste packa, ska försöka träffa mina kompisar innan jag åker till Kalifornien. Vilket jag gör om 3 dagar heeeelt galet så otroligt taggad också. Men jag kommer blogga en hel del från USA tror jag eftersom jag kommer få en ny dator där! En helt ny Macbook air som jag kan bära med mig runt överallt! Tagg, men vet inte om jag ska ha 13 tum eller 11 tum hjäälp!?

Sorry for the horrible update just that I have had a lot to do and have some left. I have one day left on work and then I'll write an essay about my work experience for tomorrow, I have to pack, will try to meet with my friends before I go to California. Which is in 3 days soooo crazy so incredibly psyched too. But I will blog a lot from the United States, I think because I will get a new computer there! A brand new Macbook Air that I can carry with me around everywhere! But I do not know if I'll have 13 inch or 11 inch heelp!?

Love// E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar