Todays!

Det här är dagens! Tishan, shortsen är från H&M och nagellacket är Essies fifth avenue med röda converse!

Åh man måste bara älska det här vädret! I morse tvekade jag så himla mycket på om jag skulle ha shorts eller inte och nu är jag överlycklig att jag gjorde! Ska gör lite inlägg nu som kommer droppa in lite då och då på saker jag fick i födelsedagspresent. Om ingen vill se underkläderna jag fick (hahahaha fick en del) så tänker jag inte direkt lägga upp det. Men alla presenter kommer inte (typ som pengar) och på lördag kommer släkten hit så vi får se om jag får något då!

This is todays! T-shirt and the shorts are from H&M and the nail polish is Essies Fifth Avenue with red converse!

Oh you just have to love this weather! This morning I hesitated if I would wear shorts or not and now I'm thrilled that I did! I am doing little post now that will drop in from time to time on the things I got for my birthday. I will not show all my gifts (like money), and on Saturday, the family is coming here so we'll see if I get something then!

Love// E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar