Pretty Sunny day!

Idag har jag tagit det mest lugnt och pluggat i den så otroligt varma solen! Jag gick en runda innan frukosten med hunden typ en timma och jag höll på dö så varmt! Sen har jag inte fått så mycket läxor gjort som jag kanske önskat men har fått en del gjort! Ska snart äta middag och sen bara ta det lite lugnt och kanske gör lite matte till! Ovan ser ni vad jag haft på mig hela dagen men sen bytte jag till samma slags träningsbyxor fast i shorts!

Today was a relax kind of day. I mostly studied in the incredibly hot sun! I went for a walk before breakfast with the dog about an hour and I was about to die so warm it was! I have not got so much homework done as I might have wished for but have gotten some done! I am going to eat dinner soon and then just take it easy and maybe do a little math! Above you can see what I wore all day, but then I switched to the same kind of training pants but in shorts!
Love//E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar