banana smoothie ❤

Jag och min syster har börjat följa ett träningsprogram i boken Bodylicious med olika tips, övningar osv. Man tar en 30 min promenad varannan  dag innan frukosten och sen äter vi frukost tillsammans. Verkligen jätte bra start på dagen! Och jag får upp henne 6.00 eftersom att jag måste till skolan efter hahaha. Vi bara blandade i någon random smoothie och den blev så god och enkel att göra också! Ta vaniljyoghurt, mjölk, en banan, kokos  mixa och några bär till toppen så smidigt och gott!

My sister and I have started to follow an exercise program in the book Bodylicious with different tips, tutorials and so on. You take a 30 minute walk every other day before breakfast and then we eat breakfast together. Really really good start to the day! And I get her up 6:00 because I have to school after hahaha. We just mixed in some random smoothie and it was so good and easy to make too! Take vanilla yogurt, milk, a banana, coconut mix and some berries for the top so easy and delicious!
Love// E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar