What Makeup do I use? ❤

 Jag använder inte alls mycket smink varje dag! Ibland inget alls och ibland en del till fina tillfällen! Men det här är vad jag oftast vad jag använder om jag har smink på mig!
  • Mary kay lash love lengthening har grymmaste borsten som inte ger mig några klumpar, ger  volym och längd till ögonfransarna!
  • Lancome 04 Green är en mörkgrön eyeliner som jag använder i min uppre vattenlinje i ögonen. Det gör att ögonfransarna ser fylligare ut!
  • MAC Naked Lunch är en ögonskugga men som jag använder till att highligta mina kindben. Den är verkligen den perfekta färgen men passar också som snygg ögonskugga.
  • Chanel Rouge 68 Rose Ecrin Är en jätte fin och naturlig färg för att använda på kinderna. Älskar den och har fått jätte många komplimanger av vänner för den!
Ni får mer inlägg senare hoppas ni gillade den här :)!

Click to the right to select a language to translate into!
Love// E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar