This was my weekend!

I fredags gick jag runt på stan med Wendela, Anna och Märta. Wendela köpte en massa snygga grejer och vi tog en fika. Sen när alla skulle hem följde jag med Anna hem och åt middag hos henne. Sen gick vi till Tom  med Märta och Emma. Vi satt och åt snacks och prata en massa så myyyys! Sen bestämde vi att skulle göra samma på lördag kväll med Wendela också! Det var verkligen myys jag var tvungen att åka hem innan jag hann se Märta och Emma men jag hade jätte mysigt med de på bilderna ovan. Idag har bestått av att att plugga och bara plugga eller jag var på gymmet på morgonen.  Men idag har gått effektivt, har hunnit med en hel del! Man måste bara älska såna här dagar!

On Friday, I went around the city with Wendela, Anna and Martha. Wendela bought a lot of pretty stuff and we took a coffee break. Then when everyone was going home, I went with Anna home and had dinner with her. Then we went to Tom with Märta and Emma. We sat and ate snacks and talk a lot so coozy! Then we decided that we would do the same on Saturday night with Wendela too! It was really coozy I had to go home before I could see Märta and Emma but I had really nice with those in the pictures above. Today has consisted of studying and just studying or I was at the gym this morning. But today has been effective, has managed to achieve a lot! You just have to love these kinds of days!
Love // E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar