New Heels ❤

Har förmodligen redan gått och lagt mig med fetaste huvudvärken, mamma säger att det kan vara för att jag har sömnbrist men det känns som om allt jag gör är att sova såå aja! Sätter det här tidsinställt för morgon eftersom det känns som om jag bombat med inlägg hahaha!




'
Här är vad jag hade på mig i lördags med mina nya klackar som älskade mamma gick ut och köpte till mig när jag sa att jag inte hade några ❤ Körde helt svart och simplet like I like it! Ser jättle klumpig ut på sista bilden när jag tog en egopic i alvas grymma spegel, första bilden tycker jag inte om men mina älskade vänner tycker om den så bjuder på den och ni får ursäkta den sämsta kvaliteten på bilderna och alla mina ursäkter hahahah!Ni får ha en grym fortsättning på dan förmodligen kommer jag skriva mer sen! Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar