10 Random things about me.


  • Älskar att vara mig själv och bjuda på mig själv runt människor jag känner! Lycko lottad som jag är hamnade jag i en klass med underbara klasskamarater som jag kan vara mig själv med till 100 %
  • Jag anpassar mig väldigt lätt och är därför med oftast massa olika personer och alla. Men umgås aldrig med bara en slags liten grupp av människor.

  • Mina mobilbatterier försvinner med vinden (kan man ens säga så? hahahah) men dem tar slut på morgonen eller har bara 50 % kvar när jag kommer till skolan...vet inte vad jag gör!?
  • Sjunger ganska mycket hela tiden faktiskt hahaha om jag är bra vet jag inte men men hahaha
  • Hatar att ha för mycket smink! Nej fy usch går hellre med inget smink än med en massa smink!
  • Varje gång jag tar foton så blir det typ 30 stycken vid ett tillfälle och jag har inte hjärta att ta bort dem så jag får jätte många bilder på mobilen! Har redan laddat upp bilder på datan för att mobilen varit så full med bilder 2 gånger på 1 år! Hahahaha har typ mer än 4000 bilder varje gång....
  • Är beroende av block.... Sen jag var liten har jag älskat att köpa block och skrev historier och "Böcker" när jag var mindre...Har dem flesta kvar och än idag köper jag block varje gång jag åker utomlands.

  • Jag är en sån där person som hellre köper min Teen Vouge än att gå och fika! Lovar att jag inte bara härmar sex and the city. Det har bara blivit en sak, lägger hellre mina pengar på kläder, tidningar osv!
För ett år sedan!

  • Om ni inte ha märkt det så skriver jag hahahahhahaha hela tiden men det är bara en grej jag gjort länge och jag skrattar ganska ofta såå ja hahahahah!
  • Finns inga ord för att beskriva hur mycket jag älskar min familj och uppskattar dem! Skulle kunna skriva flera 1000 sidor om hur mycket jag älskar dem och bara tacka dem för allt verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar