What I want for my Birthday! ♥

Jag fyller år om 2 månader (jo jag vet det är ett tag kvar..). Men i år har jag inte önskat mig så mycket (vilket jag alltid brukar göra) mest för att vi ska till USA i 4 veckor men och sen har jag börjat tycka om att önska mig två eller lite fler saker bara. Det här är i alla fall vad jag önskar att jag får på min födelsedag (5 Maj) :
  • Ett par Solglasögon från Ray bans! Vet inte vilken modell än kanske pilot eller någon annan var och kollade med Nicole idag men är fotfarande väldigt osäker...Kommer nog komma ett inlägg om det.
  • En missoni Triangel-top Bikini! Åh vad snyggt med en bränna på stranden i sommar.
  • Den här Celine inspirerade väskan dör jag för.....Skulle också passa som carry-on väska det jag bloggade om förut!
  • Och sist men inte minst DOLLAR, så jag kan shoppa loss i U.S.A! Det är det jag önskar mig mest av mina släktingar! 
For translation, check the sidebar to the right!
Love, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar