Marchtwothousandthirteen.

Första Mars idag = 99 (cirka 3 månader) tills jag flyr från det här landet som börjar faktiskt bli till vår? Igår natt/ I morse hann jag en sväng förbi arlanda för att hämta finaste farmor som varit borta ett tag nu! Sen hängde jag med my douchebag (Liam) idag och han vill då att jag ska säga att han är grym på gitarr vilket han är hahahah (nöjd nu?) Ska söka prao imorgon, wish me good luck! (råkade precis ta sönder en av mina tangenter hahahah klumpig jag är)

First Mars today = 99 (about 3 months) until I escape from this country that is actually starting to make it feel like it is spring? Last night / this morning, I managed a turn past the Arlanda (airport) to pick my grandmother who has been gone for a while now! Then I hung out with my douchebag (Liam) today and he wants me to say that he is awesome on the guitar which he is hahahah (happy now?)
Love, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar