Happy Easter! ❤


Glad påsk allihop! Hoppas ni har det jätte mysigt! Nu har jag lov så jag var igår hos min faster ock kusin och pysslade och bakade lite. Idag var jag hemma hos farmor på påsklunch och på söndag kommer mer släkt hem hit och firar. Jag har redan fått alla mina påskägg typ! Jag fick det senaste numret av Teen Vouge i mitt påskägg från min syster, hon känner mig verkligen för bra! hihi och sen fick jag en del godis också den där uppe är från mina föräldrar och älskar varenda godis, yummi! Så mycket som jag kommer att äta/ har ättit/ äter nu under påskhelgen ska jag börja med att träna med Karen på måndag! Taggish  

Happy Easter everyone! Hope you are all having it really nice! Now I have spring break and yesterday I was with my aunt and cousin and we did some crafts and baked. Today I was at my grandmas place to eat Easter lunch and on Sunday more family will come here and celebrate even more. I've already got all my Easter egg kind of! I received the latest issue of Teen Vogue in my Easter egg from my sister, she really knows me too good! haha and then I got some sweets also up there (in the pic) is from my parents and I love every single candy in it, yummi! As much as I will eat / have eaten / eat now during the Easter weekend I will start to train with Karen on Monday! Taggish ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar