ÖnskeOutfit.

Primeboots//Michael Kors// Gina Tricot//Lindex
Åh den här outfiten skulle jag vilja ha på mig någon gång....Rose gold watch som går jätte bra med detaljerna på tröjan och ljusa tröjor med vita byxor och bruna boots är verkligen sååååå snyggt!

Nu tar jag mig till skolan och efter det blir det cheerleading träning och om jag hinner (inte för mycket plugg) så lägger jag in ett till inlägg!  

Oh this outfit, I would like to have on me sometime .... Rose gold watch that goes really well with the details on the shirt and bright shirts with white pants and brown boots really is soooo neat!

I am going to school now and after that I have cheerleading practice and if I have time (not too much studying)I will put in one more blogpost!

Love, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar