LOVELIFE ❤

Kom hem från gympan för ett tag sen. Det var ett sjukt jobbigt workout pass som vi körde, blev så svettig så jag dör. Duschade nu när jag kom hem och bytte om till myskläder! Nu är mys nivån hög. Mitt biologi prov idag gick väldigt bra  och jag känner att jag hittat inspiration och mål för att blogga, träna, vara bra i skolan, och bara allmänt som person. Älskar när det är så här! Men det går alltid upp och ner om jag har någonting att jobba för, så nu ska jag passa på! Har kommit på en massa inlägg som kommer att komma under veckan hoppas ni kollar in ofta!

Came home from PE class a while ago. It was a crazy hard workout session, I was so sweaty. Showered now when I got home and changed into nightwear! Now the cozy level is high. My biology test today went very well and I feel that I have found inspiration and goals for blogging, exercising, being good in school, and just generally as a person. I love when it's like this! But it always goes up and down if I have something to work for, so now I am going to take the opportunity! I have prepared a lot of posts that will come during the week hope you'll check back often!

Love, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar