Ipad, B and some other stuff.

//iPad//Teen Vouge February//Marc by marc jacobs case + iPhone 4//
Sorry att jag aldrig bloggade men det blev mycket dagen innan franska provet sen fick jag vet att jag fick B samma dag blev verkligen jätte ledsen (jag vet för höga krav) men ville verkligen ha A. Men min franska lärare var nöjd så det gick bra! Samma kväll fick jag en iPad för jag varit så duktig i skolan och hjälp till hemma osv. TACK mami och papi älskar er! Så all min tid har gått till min nya iPad och att vila ut lite eftersom att jag nu har SPORTLOOOV! yeees nu blire bra! 

Sorry that I never blogged but I had a lot of things to do the day before the French test then I got an B on the test. I was really really sad (I know I have high demands) but I really wanted A. But my French teacher was so happy so it went well ! That evening, I got an iPad because I was so good in school and help around the house and so on. THANKS mami and papi love you guys! So all my time has gone to my new iPad and to rest a bit because I now have my break! Finally!
Love, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar