Update: Cheerleading, fitness, familyblog & school




Update:
  • Jag har börjat på cheerleading! Inget tävlingslag bara träning! Ska först kunna grunderna sen ska jag börja i tävlingslag! Twisters Cheer elite!
  • Jag och min familj har skaffat en familjeblogg! Klicka här för att komma till den.
  • Har redan ett stort skolprojekt som måste in. Redan trött på skolan.
  • Har skaffat gymkort och älskar numera att träna. Vilket jag hatade förut. Helst springer jag på springbandet!
Update:
  • I have started cheerleading! No contest teams only exercise! Must first know the basics then I'll start in the contest teams! Twisters Cheer Elite!
  • My family and I've got a family blog! Click here to get to it.
  • Already have a big school project to be submitted. Already tired of school.
  • I have purchased gym pass and love nowadays to train. Which I hated before. Preferably I run. I love to run.
Hugs, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar