Snow, Snow and Snow


Fast min skola är en av dem få som fotfarande har öppet kommer jag inte hem.... Var på gränsen igår att inte komma hem. Min pappa har rest utomlands och ingen taxi kunde komma till skolan, men det fixade sig. Men jag kan inte ens ta mig till centrum.....och sen är det stor förseningar på pendeltågen...så jag stannar hemma. Kanske kan försöka slänga in ett inlägg under dagen!

Though my school is one of those few who is open, it is difficult to come home .... I almost did not come home yesterday. My dad has traveled and no taxi would come to school, but we fixeda ride home. But I can not even take me to the center ..... and then it's big delays on commuter trains ... so I'm staying home. Maybe I can try to throw in a post during the day!
Hugs, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar