My "big" christmas present: Balenciaga Classic bracelet





Igår var det julafton! Hoppas alla hade det mysigt med sina familjer och fick julklappar! Själv fick jag verkligen en massa, för min familj ger mer på julafton en på min födelsedag! Vi älskar verkligen julafton :) Årets stora julklapp var mitt nya Balenciaga Classic Bracelet! Den är mörkgrön men ser mest svart ut och ibland lite blå ut, beror på i vilket ljus. Tack mamma och pappa jag är så tacksam! Och tack alla jag fick julklappar av i år! Alla verkligen lyckades bra! Kanske lägger ut bild på allt det andra jag fått inte säker men kram så länge!

Yesterday was Christmas Eve! Hope everyone had a cozy time with their families and received Christmas presents! I really received a lot of them.We really love Christmas :) This year's big Christmas present was my new Balenciaga Classic Bracelet! It is dark green but looks more black and sometimes a little blue, depends on the light. Thanks Mom and Dad, I am so grateful! And thank you all I got Christmas presents from this year! Everyone really did a good job! Maybe I will put out a photo of all the others christmast presents I recevied not sure. 

Hugs, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar