Etsy Wishtlist #3

Om du inte vet vad etsy.com är, så är det en hemsida där folk kan sälja saker de gör t.e.x som små företag. Finns allt från bröllopskort, kläder, smycken, skal, väskor osv. De har verkligen allt. Folk som vill sälja sina sakern men inte vill börja något stort eller vill börja och se hur det går. Jag älskar etsy jag är där ganska mycket.... Jag kollar väldigt mycket på smycken där och här är några smycken jag skulle vilja ha. Har redan beställt en (första bilden) den kommer på fredag. Då kan jag ta lite bilder på den! Klicka här för att komma till etsy!

If you do not know what etsy.com is, it is this website where people can sell things they do, such as a small businesses. Is everything from wedding cards, clothing, jewelry, cases, bags and so on. They really have it all. People who want to sell their products but do not want to start something big or want to start and see how it goes. I love etsy I'm there pretty much all the time .... I watch a lot of jewelry there, and here are some jewelry I would like to have. Have already ordered one (first picture)that will come on Friday. When it arrives i can take some pictures of it! Click here to go to etsy!
Hugs, Evelyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar