Friday Favorites #2

Justin bibers Album Belive: Jag lyssnar på alla olika slags musik men den här sommaren har jag lyssnat extra mycket på justin biebers album belive. Han har verkligen förbättrat säg!
Virkade toppar: Inte bara har jag använt virkade toppar hela sommaren med också klänningar. Skit snyggt till att slänga över en bikini eller har en bando under med stark färg! (bilden är inte min)
Life Unexpected: Jag har alltid en serie jag kollar på eller till och med två som jag kollar på samtidigt! Men den senaste tiden jag kollat klart på serien life unexpected alla borde se den. Den är awesome!

Boi-ing Concealer: Den här concealern var på min beauty wishlist ett tag sen. I thailand bestämde jag mig för att köpa den och jag älskar den! 
justgirlythings: Justgirlything är en tumblr blogg där de lägger ut jätte fina bilder med saker som man kan känna igen sig som tjej. Klicka här för att komma till tumblr.

Det var alla mina favoriter! Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar