Friday Favourites

Friday favourites är en sak som jag kommer börja med här på bloggen. Då jag visar mina favoriter av  veckan som gått. Kanske kommer varje vecka kanske varann vi får se! Men här har ni den här veckans:
Muji 5-Drawer Acrylic Case: Jag har varit helt galen över dem här lådorna. Dem är jätte bra för att organisera sitt smink. Jag tror jag tar en sväng förbi stan nästa vecka och köper mig en med två lådor!
Neon shorts: Just nu försöker jag verkligen hitta det perfekta paren neon rosa shorts! 
Chanel Blush 68 Rose Ecrin: Jag köpte chanel rougen 68 rose ecrin för ungefär 2 veckor sedan. Efter min födelsedag ungefär och jag ÄLSKAR den! Använder den varje dag.
The secret Life of the American Teenager: Absoluta favorit serien just nu är the secret life of the american teenager. Typ 2 veckor sen låg jag på de första avsnitten på säsong 1 nu ligger jag mot slutet av säsong 3 (finns 4 säsonger).

Evelyn - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar