Beauty Wishlist #1

1.CHANEL Illusion D'ombre: Perfekt "krämöggonskugga" för festen eller nyårsafton. De är fyllda med massa glitter och finns i många glittriga färger. Jag är så sugen på en sån men jag använder inte direkt ögonskugga.

2.LANCOME Hypnose doll Lashes: Hört så många bra saker om den här mascaran så jag vill nog pröva den när min senaste mascara tar slut. Den brukar komma med på mest köpta mascaror över 200 kr på kicks.

3.BENEFIT Boi-ing concealer: Jag vet faktiskt inte varför jag viljat ha den här concelarn men den verkar bra, hahah.

4.CHANEL Vitalumiere Aqua Foundation: Jag som bara 13 år (och precis börjat använda smink) använder aldrig foundation. Jag är också lycko lottad med bra hud! Men ibland när jag vill vara extra fin t.e.x nu till min systers studentmottagning vill jag ha nåt sånt här. Den sägs vara jätte lätt och inte alls för täckande (vilket jag inte behöver).

Evelyn -  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar